عوامل مؤثر بر تحول‌آفرینی نظام آموزش عالی ایران در حوزه‌ آموزش علوم انسانی

سعادت چوبتاشانی؛ علی یاسینی؛ زینب طولابی

دوره 6، شماره 21 ، فروردین 1401، ، صفحه 7-37

https://doi.org/10.22054/jrlat.2022.14035

چکیده
  این پژوهش با هدف شناسایی الزامات خرد و کلان تحول‌آفرینی نظام آموزش عالی ایران در حوزه آموزش علوم انسانی انجام شد. روش تحقیق آمیخته اکتشافی بود که در مرحله کیفی، از روش تحلیل محتوا و در مرحله کمی معادلات ساختاری بوده است. جامعه آماری خبرگان و آگاهان تحول‌آفرینی نظام آموزش عالی ایران می‌باشند که با استفاده از روش نمونه‌گیری هدفمند ...  بیشتر